CINEMA -“FROM PRADA TO NADA”

ΠΗΓΗ:www.villagecinemas.gr
Σκηνοθεσία: ΕΙΝΤΖΕΛ ΓΚΡΑΘΙΑ- Σενάριο: ΦΙΝΑ ΤΟΡΕΣ, ΛΟΥΙΣ ΑΛΦΑΡΟ & ΚΡΕΓΚ ΦΕΡΝΑΝΤΕΣ- Ηθοποιοί: ΚΑΜΙΛΑ ΜΠΕΛ, ΚΟΥΝΟ ΜΠΕΚΕΡ, ΑΛΕΞΑ ΒΕΓΚΑ, ΒΙΛΜΕΡ ΒΑΛΝΤΕΡΑΜΑ , ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΜΠΑΡΑΖΑ

Διάρκεια: 107 λεπτ- Πρεμιέρα: Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011
Χρονολογία παραγωγής: 2011- Είδος ταινίας: ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ- Καταλληλότητα ταινίας: ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ

Περίληψη

Η Νόρα (Καμίλα Μπελ) και η Μέρι (Αλέξα Βέγκα) είναι δύο αδερφές που μένουν με τον πατέρα τους σε μια πολυτελή βίλα στο Μπέβερλι Χιλς. Η Νόρα είναι φοιτήτρια Νομικής ενώ η Μέρι πηγαίνει ακόμα σχολείο, λατρεύει τα πάρτι και αρνείται πεισματικά τη μεξικανική της καταγωγή. Όταν όμως ο πατέρας τους πεθαίνει ξαφνικά, όλος τους ο κόσμος ανατρέπεται: ανακαλύπτουν ότι δεν έχουν καθόλου χρήματα και αναγκάζονται να μετακομίσουν στο σπίτι της θείας Αουρέλια (Αντριάνα Μπαζάρα), σε μια ταπεινή μεξικανική συνοικία του ανατολικού Λος Άντζελες.

Χωρίς να μιλάνε λέξη ισπανικά, τα δύο κορίτσια θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο τους περιβάλλον, να αποχωριστούν τη BMW τους για το λεωφορείο και να εξοικειωθούν με την κουλτούρα που τόσο καιρό απαρνούνταν. Στην πορεία όμως θα ανακαλύψουν τον έρωτα, την αληθινή σημασία της οικογένειας και ότι τα Prada δεν έχουν καμία απολύτως αξία, αν στη ζωή σου δεν υπάρχει αγάπη.

EXTRA!

ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ… ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ

Μια σύγχρονη ελεύθερη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Τζέιν Όστιν «Λογική και Ευαισθησία», μας μεταφέρει στις περιπέτειες δύο νέων κοριτσιών που πρέπει να ξεβολευτούν για να ανακαλύψουν ξανά τον εαυτό τους. «Αυτό που μου άρεσε στη συγκεκριμένη ιστορία είναι ότι λειτουργεί ταυτόχρονα σε τρία επίπεδα» λέει ο σκηνοθέτης του έργου Έιντζελ Γκράθια. «Σε πρώτο επίπεδο είναι μια χαριτωμένη ρομαντική κωμωδία. Σε δεύτερο, εξερευνά το τι συμβαίνει όταν κάποια στιγμή χάνεις τα πάντα. Και τελικά, σε τρίτο επίπεδο, είναι η ιστορία δύο Μεξικανών κοριτσιών που, ενώ έχουν μεγαλώσει ως Αμερικανίδες, έρχονται ξαφνικά αντιμέτωπες με την πραγματική τους κουλτούρα». Ο σκηνοθέτης μάλιστα είχε προσωπική εμπειρία από αυτήν την πολιτισμική αναμέτρηση: «αυτό που με τράβηξε κυρίως στο έργο είναι ότι κι εγώ εντάχθηκα στην αμερικανική κουλτούρα ως έφηβος Λατινοαμερικάνος, και έχω πολλούς συνεργάτες και φίλους με παρόμοιο παρελθόν.

Σ’ αυτή τη διαδικασία πρέπει να μάθεις πώς θα αγκαλιάσεις έναν ολόκληρο νέο κόσμο χωρίς όμως να χάσεις τις ρίζες σου, το σύμπαν από το οποίο πραγματικά προέρχεσαι». Η παραγωγός Λίντα ΜακΝτόνα παρατηρεί ότι η προσωπική εμπλοκή του Γκράθια με τη θεματολογία της ταινίας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή του για το ρόλο του σκηνοθέτη: «γεννήθηκε στη Βενεζουέλα, μεγάλωσε στην Ισπανία και στη συνέχεια στις ΗΠΑ και γνωρίζει τι νιώθει ένας μετανάστης. Η γυναίκα του είναι από το Μέξικο Σίτι και η κόρη τους σήμερα αντιμετωπίζει στην πράξη πολλά από τα θέματα που εξετάζονται στην ταινία».

Σύμφωνα με την ΜακΝτόνα, τα μηνύματα του έργου είναι παγκόσμια και διαχρονικά: «μη διαλέγεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του, μη βάζεις τα υλικά αγαθά πάνω από τους ανθρώπους, και να ξέρεις ότι κάθε δοκιμασία στη ζωή σου είναι μια εμπειρία που σε μεταμορφώνει και σε κάνει καλύτερο άνθρωπο», λέει η παραγωγός. «Η ιστορία της Τζέιν Όστιν ξεπερνά το χώρο και το χρόνο, δεν έχει ημερομηνία λήξης» παρατηρεί ο σκηνοθέτης. «Το βιβλίο αναφέρεται στην ιστορία δύο γυναικών που ξαφνικά ανεξαρτητοποιούνται και δεν μπορούν πλέον να αυτοπροσδιοριστούν μέσα από το χρήμα ή την πατριαρχία.

Κι ενώ πιστεύουμε ότι αυτά τα θέματα είναι πια ξεπερασμένα, στην πραγματικότητα ισχύουν ακόμα. Γι’ αυτό θεωρήσαμε ότι υπήρχε λόγος να ξαναπούμε την ίδια ιστορία με άλλο τρόπο». Ο σεναριογράφος Κρεγκ Φερνάντες μοιράζεται τις ίδιες σκέψεις με το σκηνοθέτη: «Στην εποχή της Τζέιν Όστιν, οι γυναίκες δεν δούλευαν. Σήμερα έχουν πολλές επιλογές, επιζητούν όμως ακόμα την προσωπική τους θέση στον κόσμο καθώς και έναν αντάξιο σύντροφο».

Σχετικές δημοσιεύσεις