Για ένα απόλυτα “Φυσικό” μαύρισμα

Μελέτες αποδεικνύουν πως δεν χρειαζόμαστε πλέον τα αντηλιακά, τα λάδια και τα κάθε λογής παρασκευάσματα για να πετύχουμε το τέλειο μαύρισμα.

 

Και για αυτό ακόμα έχει προνοήσει η μητέρα φύση. Τα ευεργετικά αποτελέσματα της συχνής και επαρκούς κατανάλωσης  φρούτων και λαχανικών θα σας καταπλήξουν.

Πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε :
Για το Β-καροτένιο, φυσικά τα καρότα! Επίσης, τα βερίκοκα, η κολοκύθα, η γλυκοπατάτα, η πορτοκαλί πιπεριά. Το β-καροτένιο αποτελεί προ-βιταμίνη της Α, αφού σημαντικό μέρος αυτού μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στον οργανισμό.

Για το λυκοπένιο: ντομάτα, καρπούζι, κεράσια. Έχει αποδειχθεί ότι η βιοδιαθεσιμότητα του λυκοπενίου πολλαπλασιάζεται στη ντομάτα που έχει υποστεί κάποια θερμική επεξεργασία, π.χ. μαγείρεμα, καθώς και όταν είναι σε επαφή με λιπαρά, π.χ. λάδι.

Για λουτεΐνη, ψάξτε στο σπανάκι, το λάχανο, το μαρούλι, το καλαμπόκι, καθώς και τα λαχανάκια Βρυξελλών. Η λουτεΐνη χαρακτηρίζεται μάλιστα για την προληπτική και προστατευτική δράση της ενάντια στην εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

«Πέραν των καροτενοειδών, στο αποτελεσματικό μαύρισμα συμβάλλουν καταλυτικά και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Το συγκεκριμένο σύμπλεγμα βοηθά στην εξισορρόπηση του σμήγματος καθώς και στη λίπανση του δέρματος. Επίσης, η βιταμίνη Β12 διεγείρει την παραγωγή της μελανίνης, ουσίας που ευθύνεται για το μαύρισμα και την φυσική απόχρωση του δέρματος».

Μη ξεχνάτε, επίσης, ότι κατά τη διάρκεια των ζεστών θερινών μηνών είναι ιδιαίτερα σημαντική η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού και ιδίως των ιστών. Βοηθά στην ομοιομορφία του μαυρίσματος, αλλά και στην περαιτέρω λάμψη του, καθώς και στη διατήρηση της ελαστικότητας και της σφριγηλότητάς του.

Επίσης πρέπει να αναφέρουμε τα:

Καρότα: πλούσια σε β-καροτίνη και ευεργετικά για την αντιοξειδωτική τους δράση.

Παντζάρια: ενισχύουν την ενυδάτωση του δέρματος μέσω του υαλουρονικού οξέος που περιέχουν. Επίσης, καθαρίζουν το δέρμα και του χαρίζουν λάμψη

Ελιές: πλούσιες σε βιταμίνη Ε, η οποία ενισχύει την υγεία και τη λάμψη του δέρματος.

Θαλασσινά: Διαθέτουν αυξημένη περιεκτικότητα ψευδάργυρου

Ακτινίδια και λεμόνια: αποτελούν πολύ καλή πηγή βιταμίνης C και έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν τις επιβλαβείς ιδιότητες των ελεύθερων ριζών

Και  πάνω απ’ όλα καταναλώνετε άφθονο νερό και αποφύγετε τα γλυκά, το βούτυρο, τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, τα τηγανιτά και τα αλμυρά snacks λόγω της  μεγάλης ποσότητας κορεσμένων λιπαρών οξέων που περιέχουν.

ΠΗΓΗ: www.thebest.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις