Ισχύς εν τη ενώσει

Γνωρίζουμε για τις τροφές οι οποίες είναι ευεργετικές. Καιρός όμως να γνωρίσουμε και μερικούς συνδυασμούς τροφών που μαζί  δημιουργούν ένα δυνατό όπλο του οργανισμού μας.

Τσάι + Λεμόνι =  Παρέχουν αντιοξειδωτική προστασία
Λόγω του εμπλουτισμού του έτσι κι αλλιώς  ωφέλιμου τσαγιού με την βιταμίνη C του λεμονιού.

Καρύδια + Σταφίδες = Καρδιαγγειακή υγεία
Μειώνεται η πίεση λόγω των φυτικών ινών, της πολυφαινόλης, του καλίου, του μαγνησίου και της ω – 3 αυτών των ξηρών καρπών.

Κόκκινη πιπεριά + Σπανάκι = Δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα
Η πιπεριά είναι πούσια σε αντιοξειδωτικά καθώς και σε σαλικυλικό οξύ (ασπιρίνη)  ενώ το σπανάκι περιέχει πολλές φυτικές ίνες και κυρίως μέταλλα.

Γαλακτοκομικά + Ακτινίδιο =  Καλή λειτουργία του εντέρου
Αυτό συμβαίνει γιατί τα προβιοτικά των γαλακτοκομικών μαζί με τις φυτικές ίνε του ακτινιδίου βοηθούν την τροφή κατά την κατευθυνθώ τους προς το έντερο και γενικά στην πέψη.

Αμύγδαλα + Βρώμη = Μείωση της Χοληστερίνης
Οι βιταμίνες Β, οι πρωτεΐνες και τα ακόρεστα λιπαρά οξέα του αμυγδάλου σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες και τους υδατάνθρακες της βρώμης βοηθούν στην μείωση της χοληστερίνης.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις