Καλοκαιρινές απολαύσεις: ΚΑΡΠΟΥΖΙ

Το πιο αγαπημένο φρούτο του καλοκαιριού, αυτό που λαχταράμε, το καρπούζι, το οποίο όχι μόνο μας ικανοποιεί την όρεξή μας για κάτι γλυκό, αλλά ταυτόχρονα μας ξεδιψάει και μας τονώνει.

Είναι λάθος να το αποφεύγουμε γιατί τάχα έχει πολλή ζάχαρη και θα κάνει κακό στη σιλουέτα μας, αντίθετα θα πρέπει να το καταναλώνουμε ελεύθερα.

Στο καρπούζι θα βρούμε μερικά από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά που βρίσκουμε σε τροφές, αφού έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και βιταμίνη Α, ενώ είναι επίσης γνωστό και για την υψηλή συγκέντρωση βήτα-καροτίνης, η οποία έχει τις πιο ισχυρές αντιοξειδωτικές ικανότητες.

Επίσης, περιέχει λουτεΐνη, λυκοπένιο, το οποίο το βρίσκουμε στην ντομάτα και άλλα καροτενοειδή, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την περιεκτικότητα του καρπουζιού σε αντιοξειδωτικά.

Αν είστε ξαπλωμένοι σε κάποια παραλία, και αισθάνεστε την ενέργειά σας να σας εγκαταλείπει, φάτε λίγο καρπούζι.
Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχει ευθύνονται κατά πολύ για την παραγωγή ενέργειας του σώματος, ενώ ταυτόχρονα το μαγνήσιο και το κάλιο αποτελούν επίσης συστατικά ενέργειας.

Το σάκχαρο που περιέχει είναι αρκετά λιγότερο από αυτό που βρίσκουμε στο μήλο και οι θερμίδες του είναι πολύ λιγότερες, αφού 2 φλιτζάνια καρπούζι αποδίδουν περίπου 90 θερμίδες και δεν περιέχει καθόλου λίπος ή χοληστερίνη.
Επίσης, οι φυτικές ίνες του, οι οποίες βρίσκονται στα φρούτα και τα λαχανικά, βοηθούν στην καλύτερη κινητικότητα του εντέρου, ενώ είναι και διουρητικό. Αποτελεί, λοιπόν, μια καλή επιλογή φρούτου αν προσέχετε τη διατροφή σας και τη σιλουέτα σας.

Λόγω του ότι το καρπούζι αποτελείται κατά 90% από νερό, προσφέρει στον οργανισμό μας την ενυδάτωση που χρειάζεται και αποτελεί μάλιστα ένα πολύ καλό σνακ, πριν ή μετά το γυμναστήριο.

Σχετικές δημοσιεύσεις