Eφαρμογή δύο Ελλήνων για τη δημιουργία ψηφιακών περιοδικών, PersonSpot

Η νέα πρόταση με το όνομα PersonSpot, έχει να κάνει με τον τρόπο δημιουργίας ψηφιακών περιοδικών και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες επικοινωνίας που δίνουν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ενώ το  περιεχόμενο του περιοδικού μπορεί να δημοσιευτεί αυτόματα σε όλες τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter.

 

Οι δύο Έλληνες επιχειρηματίες δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ, και έχουν πολύχρονη πορεία στο επιχειρηματικό χώρο.
Οι δύο Έλληνες δημιουργοί του PersonSpot, μίλησαν στην ελληνική υπηρεσία της «Φωνής της Αμερικής».

Σε ερώτηση αν και μέχρι ποιο βαθμό μπορούν να ανταγωνιστούν ανάλογες προσπάθειες σαν του YouTube και του Twitter, οι δύο έλληνες επιχειρηματίες απάντησαν:
«Μπορείς να κτυπήσεις αυτά τα «μεγαθήρια» με κάποιους τρόπους, όπως αφοσίωση στο τι κάνεις, επιμονή, απλότητα και καινούργιες υπηρεσίες συνεχώς. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή έχουμε και τα τέσσερα αυτά στοιχεία». Είπε ο Γιάννης Βελισσαράκος.

«Ζούμε στο χώρο, στον οποίο μας επιτρέπει να δούμε αυτό τον ανταγωνισμό. Το προϊόν που έχουμε είναι καλύτερο; Έχει καλύτερες προδιαγραφές, είναι πιο γρήγορο, πιο εύχρηστο; Αυτό θα το δείξει η αγορά. Εάν η αγορά δείξει ότι το δικό μας προϊόν είναι το καλύτερο, τότε θα βγούμε κερδισμένοι». Είπε ο Άγγελος Κωστόπουλος.

Acploes.com

Σχετικές δημοσιεύσεις