New York Times.Η παγκόσμια οικονομία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει πετρελαϊκές κρίσεις

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, καθώς η αιγυπτιακή κυβέρνηση έπεσε σε ένα πραξικόπημα, οι Ηνωμένες Πολιτείες θεωρείται επίθεση κατά της Συρίας και της Λιβύης δυσαρεστημένους φρουρούς τερματικό μπλοκάρει τις εξαγωγές πετρελαίου , το μόνο προβλέψιμο είδηση ήταν η άνοδος των τιμών του πετρελαίου σε επίπεδα που δεν έχουμε δει σε περισσότερα από δύο χρόνια. Όλα φαίνονταν απελπιστικά παρόμοια με προηγούμενες πετρελαϊκές κρίσεις. Δηλαδή, έως ότου οι υψηλότερες τιμές ξαφνικά υποχώρησε, μαζί με τα σχέδια του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα να προβεί σε αντίποινα για την προφανή χρήση της Συρίας χημικών όπλων. Ποιο είναι το δίδαγμα του καλοκαιριού mini-spike; Είμαστε έτοιμη να επιστρέψει στα $ 145-a-βαρέλι το πετρέλαιο και $ 4.50 σε ένα γαλόνι βενζίνη; Η απάντηση από τα περισσότερα εμπειρογνώμονες σε θέματα ενέργειας είναι πιθανόν να μην είναι, γιατί η βασική παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου και η εξίσωση προσφοράς έχει αλλάξει τόσο δραστικά κατά τα τελευταία τρία χρόνια. Ακόμη και πριν από την κατάρρευση των σχεδίων για να επιτεθεί στη Συρία και τα νέα ανοίγματα του Ιράν να βελτιώσει τις σχέσεις με τη Δύση , η χρηματοδοτική εταιρεία Raymond James δημοσίευσε μια έκθεση πρόβλεψης πτώση των τιμών του πετρελαίου από 109 δολάρια το 2013 σε $ 95 το 2014 και 90 δολάρια το 2015. Ορισμένοι αναλυτές προβλέπουν ακόμη χαμηλότερες τιμές, και όχι μόνο λόγω της μανίας του σχιστόλιθου γεωτρήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες και την ταχεία oil sands ανάπτυξης στον Καναδά. “Οι τιμές του πετρελαίου σε περίπου 100 δολάρια το βαρέλι είναι ένα γλυκό σημείο», δήλωσε ο Paul Bledsoe, ανώτερος Ερευνητής στο κλίμα και Ενεργειακού Προγράμματος στο Γερμανικό Ταμείο Marshall. «Είναι αρκετά υψηλό ώστε να δοθούν κίνητρα αξιόλογη επένδυση σε νέες τεχνικές παραγωγής και εξίσου μεγάλες επενδύσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Και ο βασικός παράγοντας της σχετικά μέτρια οικονομική ανάπτυξη φαίνεται να είναι μαζί μας για αρκετό διάστημα.” Οι προβλέψεις για το πετρέλαιο και τις τιμές της βενζίνης είναι επισφαλείς, όταν υπάρχουν είναι τόσα πολλά πολιτικής και ασφάλειας κινδύνους. Αλλά είναι πιθανό ότι ο κόσμος έχει εισέλθει ήδη σε μια περίοδο σχετικά προβλέψιμες τιμές του αργού. Ακόμα και στο υψηλότερο σημείο τους, στα τέλη του καλοκαιριού, οι τιμές του πετρελαίου παρέμειναν περίπου 25 τοις εκατό κάτω από τα επίπεδα πριν από πέντε χρόνια, χωρίς να υπολογίζουμε τον πληθωρισμό και τις τιμές της βενζίνης στο Σαββατοκύριακο Εργατική Πρωτομαγιά ήταν σε πολυετή χαμηλά. Και ενώ το πετρέλαιο λίγο πάνω από τα 100 δολάρια το βαρέλι πετρελαίου και σχεδόν $ 3.50-α-γαλόνι βενζίνης είναι υψηλό για τα ιστορικά μέτρα, βρίσκονται σε ένα εκπληκτικά καλοήθη επίπεδο, δεδομένων των on-and-off διαταραχές στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών . Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εκεί θα είναι ακόμα χτυπήματα όπως αυτό του καλοκαιριού. Αλλά υπάρχουν λόγοι να πιστεύουμε τις αναπόφευκτες εντάσεις σε πετρελαιοπαραγωγούς χώρες θα είναι διαχειρίσιμη τουλάχιστον κατά τα επόμενα χρόνια, γιατί ο κόσμος έχει πλέον ισχυρή αμορτισέρ από ό, τι σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία. Η νέα εξίσωση πετρελαίου συνδυάζει πολλούς παράγοντες που καλύπτουν ολόκληρο τον κόσμο, και οι περισσότεροι υπόσχονται να είναι πιο μόνιμο από την ικανοποιητική επίδοση της παγκόσμιας οικονομίας, η οποία χωρίς αμφιβολία έχει κατασταλεί η ζήτηση ενέργειας. την πλευρά της προσφοράς, μεγαλύτερη παραγωγή πετρελαίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά , το Ιράκ και τη Σαουδική Αραβία έχει αποζημιωθεί για την απώλεια των εξαγωγών από το Ιράν, τη Λιβύη και άλλα προβληματικά σημεία. Η εξάπλωση της αμερικανικής σχιστόλιθου γεωτρήσεων τεχνολογία και την ικανότητα να τις αναπτυσσόμενες χώρες υπόσχεται να αυξήσει την παραγωγή πετρελαίου σε όλο τον κόσμο, ιδίως στις τρίτες χώρες μέλη του ΟΠΕΚ με μεγάλες ανεκμετάλλευτες πεδία σχιστόλιθου όπως το Μεξικό, την Αργεντινή, την Κίνα, την Αυστραλία και τη Ρωσία. Αυτό δεν μπορεί να είναι καλή είδηση για το περιβάλλον, αλλά θα μπορούσε να αμβλύνει πίεση στα εταιρικά και καταναλωτικά προϋπολογισμούς, τουλάχιστον σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα.πιο φιλικά προς το περιβάλλον, έχουν αλλαγές στην πλευρά της ζήτησης στην εξίσωση της ενέργειας. Auto αποδοτικότητα των καυσίμων βελτιώνεται κατά μέσο όρο 3 ή 4 τοις εκατό το χρόνο, λόγω των βελτιωμένων σχεδίων και πιο σκληρή ρύθμιση της κυβέρνησης. Νέα πρότυπα στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2007 ακολουθήθηκε από εντολές στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και τον Καναδά. Πιο σημαντικό, τα νέα πρότυπα θα τεθούν σε ισχύ στην Κίνα το 2015, η οποία είναι κρίσιμη, διότι στόλου των οχημάτων της συνεχίζει να επεκτείνεται με ταχύ ρυθμό. “Η μεγαλύτερη πηγή ενέργειας στο μέλλον είναι να μάθουμε πώς να το χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά», δήλωσε ο William M Colton, αντιπρόεδρος της Exxon Mobil για την εταιρική στρατηγικό σχεδιασμό. Αυτός προβλέπεται ότι τα επόμενα 30 χρόνια, η παγκόσμια οικονομία θα ήταν περίπου διπλάσιο σε μέγεθος, ενώ οι ενεργειακές ανάγκες της θα αυξηθεί κατά λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο. Colton ήταν σχεδόν τόσο αισιόδοξοι για το μέλλον για τις προμήθειες πετρελαίου. “Όταν μιλάμε για σταθερότητα, το κλειδί είναι να έχουμε μια ποικιλία των προμηθειών για την κάλυψη των συνολικών αναγκών για ενέργεια, και θα έλεγα ότι ο κόσμος κινείται προς την κατεύθυνση που έχει περισσότερες πηγές από περισσότερα σημεία και που τείνει να φέρει περισσότερη σταθερότητα.” Η τιμή αυτή σταθερότητα θα φέρει μαζί νικητές και ηττημένους. Αρκετές χώρες παραγωγής όπως η Βενεζουέλα, τη Νιγηρία και τη Σαουδική Αραβία, οι οποίες εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα κέρδη του πετρελαίου για τη χρηματοδότηση των κυβερνήσεών τους και τα κοινωνικά προγράμματα, μπορεί να είναι ένα σοκ. Αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει τη θέση της στις Ηνωμένες Πολιτείες και ακόμη και η Κίνα, αλλά και μεγαλύτερη αστάθεια σε περιοχές όπως η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να έχει απρόβλεπτες συνέπειες για τον κόσμο γενικότερα. Οι χώρες με μεγάλα αποθέματα πετρελαίου σχιστόλιθου, όπως η Αργεντινή, η Αυστραλία και το Πακιστάν, πρόκειται να επωφεληθούν. Μεξικό είναι ιδιαίτερα καλά τοποθετημένη, τώρα που η κυβέρνηση ξαναγράφει νόμους του πετρελαίου της να ενθαρρύνει τις ξένες επενδύσεις, αυξάνοντας ενδεχομένως την ικανότητά του να αντλεί το 25 τοις εκατό περισσότερο πετρέλαιο από τα βαθιά νερά του Κόλπου του Μεξικού και ξηρά πετρελαίου πεδία σχιστόλιθου. Michael Lynch, πρόεδρος της Ενεργειακής Στρατηγικής και Οικονομικής Έρευνας, μια εταιρεία συμβούλων, είπε σταθερές τιμές του πετρελαίου θα μπορούσε να μειώσει μελλοντικές τιμές του πληθωρισμού και ειδικότερα τον περιορισμό του κόστους μεταφοράς, συμβάλλοντας με σταθερές τιμές των τροφίμων και των δομικών υλικών που ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις. Μείωση του πληθωρισμού, σημείωσε, μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειώσει τα επιτόκια. “Με τη μείωση της αβεβαιότητας,” Lynch είπε, «εμπιστοσύνης των επενδυτών και των καταναλωτών θα πρέπει και οι δύο να αυξηθεί, ενισχύοντας υψηλότερες δαπάνες και τις επενδύσεις, και ως εκ τούτου η οικονομική ανάπτυξη.”Ακριβώς όπως υπήρξαν αρκετές περιόδους μεγάλης αναταραχής των τιμών του πετρελαίου από το 1960, υπήρξαν και περίοδοι – η τελευταία είναι μεταξύ 1987 και 2004 – όταν οι οδηγοί οδήγησε σε βενζινάδικο γωνιά τους με λίγα για να παραπονεθώ. Είναι εύκολο να ξεχνάμε ότι οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου ήταν κάποτε θεωρείται δεδομένη, ενθάρρυνση των οικογενειών να “δει τις ΗΠΑ το Chevrolet σας.” Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν μια αφθονία του πετρελαίου και λίγο λόγο να το διατηρήσει, και αν κάποιος υποστήριξε την τιμή του σε όλα ήταν η Texas Railroad Επιτροπή, η οποία ρύθμιζε την παραγωγή του γίγαντα μπάλωμα πετρελαίου της Αμερικής. Όμως, από τις αρχές του 1970, Ηνωμένες Πολιτείες παραγωγή πετρελαίου είχε φτάσει και ο Οργανισμός των Πετρελαιοπαραγωγών Χωρών άρχισαν να επιβάλει τη θέλησή της στις παγκόσμιες αγορές πετρελαίου με μποϋκοτάζ και τις ποσοστώσεις παραγωγής.Φυσικά ΟΠΕΚ overreached, και οι υψηλές τιμές του πετρελαίου και μεγάλες ουρές στο αντλία ώθησε τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη για να βρουν περισσότερο πετρέλαιο και να διατηρήσουν. Η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου μειώθηκαν κατά 10 τοις εκατό 1979 – 1983, και η παραγωγή πετρελαίου μεταξύ των χωρών εκτός ΟΠΕΚ αυξήθηκε κατά περισσότερο από 12 τοις εκατό. Οι τιμές του πετρελαίου γρήγορα ήρθε κάτω στη γη, και την εντολή του ΟΠΕΚ για την παγκόσμια τιμές του πετρελαίου ποτέ εντελώς ανακτηθεί.όταν οι παγκόσμιες τιμές του πετρελαίου επέκτεινε μέχρι και πάλι μεταξύ 2004 και 2008 από $ 30 έως πάνω από 140 δολάρια το βαρέλι, ο ΟΠΕΚ δεν ήταν πλέον η κύρια αιτία. Μάλλον αυτή τη φορά ήταν μια χαοτική περιστροφή των διαταραχών του εφοδιασμού. Νιγηρίας αντάρτες βλάπτει αγωγών πετρελαίου. Επανάσταση του προέδρου Ούγκο Τσάβες jolted κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας στην αταξία. Η παραγωγή πετρελαίου ήταν σε ελεύθερη πτώση στο Μεξικό, τη Βόρεια Θάλασσα και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Από την πλευρά της ζήτησης, μια μεσαία τάξη με μια γεύση για το φυσικό αέριο που καταβροχθίζουν τα αυτοκίνητα ξαφνικά βλάστησης στην Κίνα, την Ινδία και άλλα μέρη του αναπτυσσόμενου κόσμου, σε ένα ποσοστό που θα ήταν αδιανόητο μόλις μερικές δεκαετίες πριν. Η οικονομική κρίση έθεσε σε ταρακουνά φρένο στην τάση, στέλνοντας τις τιμές του πετρελαίου κάτω από 50 δολάρια το βαρέλι για ένα χρόνο στα τέλη του 2008, πριν από την αναπήδηση πίσω στο $ 100 επίπεδο τα τελευταία χρόνια -. και πάνω από αυτό, όταν διαμάχες στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική τρομάξει τους εμπόρους Αλλά ακόμα καθώς το αργό πετρέλαιο Brent τιμή αναφοράς εκτινάχθηκαν μέχρι 116 δολάρια το βαρέλι τον Αύγουστο, οι Αμερικανοί καταναλωτές αισθάνθηκε λίγο στην αντλία. Στην πραγματικότητα, οι τιμές της βενζίνης στις ΗΠΑ στην πραγματικότητα μειώθηκε κατά μερικά σεντ ανά γαλόνι στη διάρκεια του μήνα, και συνεχίζουν να πέφτουν. «Υπάρχει αρκετό πετρέλαιο», δήλωσε ο Μιγκέλ Galluccio, διευθύνων σύμβουλος της YPF, της Αργεντινής εθνική εταιρεία πετρελαίου. “Αν αύριο έχετε μεγάλη στρατιωτική δράση στη Μέση Ανατολή, οι κερδοσκόποι θα τον πανικό και να ωθήσει την τιμή 130 δολάρια το βαρέλι, αλλά στη συνέχεια θα επανέλθει και πάλι. Η πηγή της προσφοράς είναι εκεί.” Στην πραγματικότητα, οι αμερικανικές προμήθειες πετρελαίου αυξήθηκαν στο απόγειο της κρίσης στη Μέση Ανατολή του φετινού καλοκαιριού και την εποχή οδήγησης, επιτρέποντας πολλά διυλιστήρια να ράμπα μέχρι την παραγωγή για την κάλυψη της ζήτησης χωρίς κανένα πρόβλημα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες συνεχίζουν να καταναλώνουν περισσότερο από το 20 τοις εκατό των αποθεμάτων πετρελαίου στον κόσμο, αλλά τώρα, για άλλη μια φορά, παράγει επίσης ένα αυξανόμενο μερίδιο των προμηθειών κόσμου, ακόμη και η Ρωσία και η Σαουδική Αραβία αντλία περισσότερο. Ακριβώς όπως οι αραβικές μποϊκοτάζ μιας παλαιότερης εποχής ώθησε ισχυρή εξερεύνηση στην Αλάσκα και την ανάπτυξη της Trans-Alaska Pipeline, η πρόσφατη ραγδαία αύξηση των τιμών του πετρελαίου 2004-2008 κεντρίσει μια ακόμη πιο εντυπωσιακή επέκταση της εγχώριας γεωτρήσεων σε όλη Τέξας, Βόρεια Ντακότα, Οκλαχόμα, Λουιζιάνα και στα βαθιά νερά του Κόλπου του Μεξικού . ΗΠΑ παραγωγή πετρελαίου το μόνο που έχει πολλαπλασιαστεί κατά περίπου 3 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα τα τελευταία έξι χρόνια στα υψηλότερα επίπεδα σε σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα, και θα πρέπει να συνεχίσει να αυξάνεται από το σημερινό 7,6 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα σε 9 εκατομμύρια βαρέλια ημέρα πριν από το τέλος της δεκαετίας, Faisal Khan, διευθύνων σύμβουλος της Citi Research, δήλωσε σε επιτροπή της Γερουσίας αυτό το καλοκαίρι.Turner, Mason & Co, μια Ντάλας με βάση εταιρεία συμβούλων μηχανικών, προβλέπει ένα χαμηλό περίπτωση προβλέψεις των παραγόμενων 9,5 εκατομμύρια βαρέλια στην εγχώρια αγορά από το 2022, η οποία θα είναι πολύ κοντά στο ρεκόρ των 9,6 εκατ. βαρελιών που παράγονται στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1970. Όμως, η υψηλή πρόβλεψη του είναι 12 εκατομμύρια βαρέλια, καθιστώντας δυνητικά μεγαλύτερος παραγωγός των Ηνωμένων Πολιτειών του κόσμου. Ανώτατη αμερικανική παραγωγή σημαίνει Ουάσιγκτον έχει μεγαλύτερη ευελιξία για να απελευθερώσει στρατηγικά αποθέματα θα πρέπει οι τιμές αρχίζουν να αυξάνονται με τρόπο που απειλεί δυτικές οικονομίες. καναδική παραγωγή πετρελαίου είναι, επίσης, αυξάνεται γρήγορα, λόγω της ανάπτυξης της δυτικής άμμους πετρελαίου, καθώς και οι ειδικοί λένε ότι μια αύξηση της παραγωγής κατά 200.000 βαρέλια το χρόνο και μπορεί να αναμένεται κατά την επόμενη δεκαετία, αν και η απόφαση της κυβέρνησης Ομπάμα να αρνηθεί τον προτεινόμενο αγωγό Keystone XL θα μπορούσε να επιβραδύνει την ανάπτυξη. “Η ισχυρή αύξηση της παραγωγής στις ΗΠΑ και τον Καναδά θα χρησιμεύσει για να κρατήσει ένα καπάκι για τις τιμές του αργού,” μια πρόσφατη Turner , Mason μελέτη προέβλεψε. Επίσης, προβλέπεται ότι η τιμή αναφοράς για το αργό Brent κατά μέσον όρο από 95 δολάρια σε 105 δολάρια το βαρέλι κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, η οποία είναι κάτω από τα τρέχοντα επίπεδα τιμών. Και ενώ οι Ηνωμένες Πολιτείες παράγουν περισσότερο πετρέλαιο, θα καταναλώνει λιγότερο χρόνο με το χρόνο. Οι Ηνωμένες Πολιτείες σήμερα καταναλώνει λίγο περισσότερο από 18 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα – πάνω από 2 εκατομμύρια βαρέλια κάτω αιχμής της κατανάλωσης το 2005. υψηλό ποσοστό ανεργίας είναι ένας σημαντικός λόγος, αλλά μακριά από το μοναδικό. Ομοσπονδιακή εντολές για τη χρήση βιοκαυσίμων έχουν αντικατασταθεί σχεδόν 10 τοις εκατό του πετρελαίου στην παραγωγή βενζίνης κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, αν και το καλαμπόκι παραγωγής αιθανόλης καίει επίσης καύσιμο. Το φυσικό αέριο είναι ξεφλούδισμα μακριά σε χρήση πετρελαίου για θέρμανση στα βορειοανατολικά. Ενέργεια εμπειρογνωμόνων σημειωθεί ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι online αγορές, περισσότεροι εργαζόμενοι τηλεργασίας, και οι νεαροί ενήλικες έλκονται από ένα αστικό τρόπο ζωής όπου η εργασία και το παιχνίδι είναι πιο κοντά στο σπίτι. Η αμερικανική στόλος αυτοκινήτων είναι σταδιακά να αντικατασταθεί με αυτοκίνητα που θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική στο πλαίσιο των νέων προτύπων απόσταση σε μίλια καυσίμων. Έως το 2018, που εδρεύει στο Παρίσι Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας σχέδια ΗΠΑ, η ζήτηση πετρελαίου θα μπορούσε να μειωθεί κατά περισσότερο από μισό εκατομμύριο βαρέλια την ημέρα, μια πρόσθετη μείωση του 3 τοις εκατό περίπου από την τρέχουσα κατανάλωση. Και αυτό θα μπορούσε να είναι συντηρητική, ειδικά αν φθηνό φυσικό αέριο αντικαθιστά το περισσότερο πετρέλαιο ως καύσιμο για τις μεταφορές. Υπάρχουν επί του παρόντος 8 εκατομμύρια βαρέα και μεσαίου βάρους φορτηγά στις ΗΠΑ δρόμους καταναλώνουν 3 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα – περίπου το 15 τοις εκατό της συνολικής κατανάλωσης πετρελαίου των ΗΠΑ. Με μεγάλες εταιρείες μεταφορών, όπως η Υπηρεσία United Parcel κάνει το διακόπτη και σταθμούς φυσικού αερίου εξαπλώνεται τα τελευταία χρόνια, της ενέργειας εμπειρογνώμονες του έργου ότι το 30 τοις εκατό του στόλου θα μπορούσε να μετατοπιστεί από το πετρέλαιο στο φυσικό αέριο από το τέλος της δεκαετίας. Με τις Ηνωμένες Πολιτείες που παράγουν όλο και λιγότερο την εισαγωγή, ο οδηγός της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου είναι γρήγορα στροφή προς την Κίνα, η οποία έχει αντιπροσώπευαν πάνω από το μισό της παγκόσμιας αύξησης της ζήτησης πετρελαίου από το 2008. Το Τμήμα Ενέργειας προβλέπει ότι η Κίνα θα ξεπεράσει τις ΗΠΑ ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας στον κόσμο του πετρελαίου από τα τέλη του τρέχοντος έτους και πρέπει να παραμείνει έτσι για πολλά χρόνια στο μέλλον. Εκατομμύρια όλο εύποροι Κινέζοι, όπως και η αναδυόμενη μεσαία τάξη στην Ινδία και άλλες αναπτυσσόμενες χώρες, αγοράζουν αυτοκίνητα. Αλλά με την κινεζική αρχή της κυβέρνησης να θέσει όρια στις αγορές αυτοκινήτων στις πόλεις ως μέτρο ελέγχου της ρύπανσης, ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης πετρελαίου στην Κίνα έχει ήδη αρχίσει να υποχωρεί. Κινεζική ζήτηση πετρελαίου μειώθηκε ελαφρώς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013, αν και οι περισσότεροι ειδικοί πιστεύουν ότι η ζήτηση θα αυξηθεί και πάλι, αλλά με πιο αργό ρυθμό. “Σε ένα μοτίβο παρόμοιο με την απότομη επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης της ζήτησης παρατηρείται στις Ασιατικές Τίγρεις στη δεκαετία του 1990», σύμφωνα με με μια πρόσφατη έκθεση της έρευνας Citigroup, “κινέζικα αύξηση της ζήτησης έχει επιβραδυνθεί σε ένα πιο χλιαρό 3-5 τοις εκατό (ετήσια) επιτόκιο σε σύγκριση με την διψήφια αύξηση παρατηρήθηκε στις αρχές του 2000.” Η επενδυτική τράπεζα Canaccord Genuity προβλέπει ένα 3,5 έως 4 τοις εκατό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της κινεζικής κατανάλωσης πετρελαίου για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Αλλά με τη ζήτηση αναμένεται να μειωθεί στη Δυτική Ευρώπη, αρκετές ανεπτυγμένες χώρες της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής, η παγκόσμια αύξηση της ζήτησης θα πρέπει να είναι ακριβώς πάνω από το 1 τοις εκατό ετησίως για τα επόμενα αρκετά χρόνια. Αυτό είναι πουθενά κοντά τις συνθήκες που βοήθησε ωθήσει την ραγδαία αύξηση των τιμών πριν από την ύφεση έπληξε. χώρες σε όλο τον κόσμο παίρνουν στη μόδα απόδοση, όχι μόνο η βελτίωση των προτύπων απόδοσης αυτοκινήτων, αλλά, επίσης, μείωση σταδιακά οι επιδοτήσεις των καυσίμων για να διευκολύνει την κυβέρνηση οικονομική επιβάρυνση. Η ανάπτυξη της αγοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου εξαγωγής ενθαρρύνει τις χώρες να υποκαταστήσει το φυσικό αέριο για το πετρέλαιο θέρμανσης στο σπίτι και για τη βιομηχανική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η έλευση των αμερικανικών εξαγωγών φυσικού αερίου φυσικό κατά την επόμενη δεκαετία, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη προμήθειες από σχιστόλιθο γεωτρήσεις σε όλο τον κόσμο, είναι πιθανό να μειώσει τις τιμές του φυσικού αερίου και να επιταχυνθεί η αντικατάσταση των προϊόντων πετρελαίου με φυσικό αέριο για την πετροχημικών και άλλων βιομηχανιών ιδιαίτερα στην Ασία.Ακριβώς όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες υποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό το φυσικό αέριο για το πετρέλαιο για την παραγωγή ενέργειας, μετά τις αραβικές μποϊκοτάζ του πετρελαίου της δεκαετίας του 1960 και του 1970, η Κίνα, η Ινδία, η Λατινική Αμερική και αρκετές χώρες της Μέσης Ανατολής αναμένεται να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους την επόμενη δεκαετία ή έτσι. Η ταλάντευση από το πετρέλαιο στο φυσικό αέριο ως καύσιμο για τις μεταφορές είναι ήδη εξαπλώνεται σε όλο τον αναπτυσσόμενο κόσμο από την Αργεντινή στο Πακιστάν.Κίνα υπήρξε ιδιαίτερα δραστήρια και έχει ήδη περισσότερα από 40.000 φορτηγά κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο. “Δεν υπάρχει αρκετό φυσικό αέριο και είναι αρκετά φθηνά και η τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη ότι για πρώτη φορά μπορούμε να μιλήσουμε σοβαρά για την εναλλαγή καυσίμων στον τομέα των μεταφορών στο φυσικό αέριο, “δήλωσε ο Michael Webber, ο αναπληρωτής διευθυντής του Ινστιτούτου Ενέργειας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν. «Και ενώ το πετρέλαιο εξακολουθεί να είναι κυρίαρχη, έχουμε επίσης τα βιοκαύσιμα και της ηλεκτρικής ενέργειας ως επιλογές, ώστε η μακραίωνη μονοπώλιο ότι το πετρέλαιο έχει γνωρίσει έχει αρχίσει να δείχνουν κάποια ρωγμές.” Πηγή: New York Times Η ανάπτυξη της αγοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου εξαγωγής ενθαρρύνει τις χώρες να υποκαταστήσει το φυσικό αέριο για το πετρέλαιο θέρμανσης στο σπίτι και για τη βιομηχανική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η έλευση των αμερικανικών εξαγωγών φυσικού αερίου φυσικό κατά την επόμενη δεκαετία, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη προμήθειες από σχιστόλιθο γεωτρήσεις σε όλο τον κόσμο, είναι πιθανό να μειώσει τις τιμές του φυσικού αερίου και να επιταχυνθεί η αντικατάσταση των προϊόντων πετρελαίου με φυσικό αέριο για την πετροχημικών και άλλων βιομηχανιών ιδιαίτερα στην Ασία. Ακριβώς όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες υποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό το φυσικό αέριο για το πετρέλαιο για την παραγωγή ενέργειας, μετά τις αραβικές μποϊκοτάζ του πετρελαίου της δεκαετίας του 1960 και του 1970, η Κίνα, η Ινδία, η Λατινική Αμερική και πολλές χώρες της Μέσης Ανατολής αναμένεται να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους την επόμενη δεκαετία ή έτσι. Η ταλάντευση από το πετρέλαιο στο φυσικό αέριο ως καύσιμο για τις μεταφορές είναι ήδη εξαπλώνεται σε όλο τον αναπτυσσόμενο κόσμο από την Αργεντινή στο Πακιστάν. Κίνα υπήρξε ιδιαίτερα δραστήρια και έχει ήδη περισσότερα από 40.000 φορτηγά κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο. “Δεν υπάρχει αρκετό φυσικό αέριο και είναι αρκετά φθηνά και η τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη ότι για πρώτη φορά μπορούμε να μιλήσουμε σοβαρά για την εναλλαγή καυσίμων στον τομέα των μεταφορών στο φυσικό αέριο, “δήλωσε ο Michael Webber, ο αναπληρωτής διευθυντής του Ινστιτούτου Ενέργειας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν. «Και ενώ το πετρέλαιο εξακολουθεί να είναι κυρίαρχη, έχουμε επίσης τα βιοκαύσιμα και της ηλεκτρικής ενέργειας ως επιλογές, ώστε η μακραίωνη μονοπώλιο ότι το πετρέλαιο έχει γνωρίσει έχει αρχίσει να δείχνουν κάποια ρωγμές.” Πηγή: New York Times Η ανάπτυξη της αγοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου εξαγωγής ενθαρρύνει τις χώρες να υποκαταστήσει το φυσικό αέριο για το πετρέλαιο θέρμανσης στο σπίτι και για τη βιομηχανική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η έλευση των αμερικανικών εξαγωγών φυσικού αερίου φυσικό κατά την επόμενη δεκαετία, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη προμήθειες από σχιστόλιθο γεωτρήσεις σε όλο τον κόσμο, είναι πιθανό να μειώσει τις τιμές του φυσικού αερίου και να επιταχυνθεί η αντικατάσταση των προϊόντων πετρελαίου με φυσικό αέριο για την πετροχημικών και άλλων βιομηχανιών ιδιαίτερα στην Ασία. Ακριβώς όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες υποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό το φυσικό αέριο για το πετρέλαιο για την παραγωγή ενέργειας, μετά τις αραβικές μποϊκοτάζ του πετρελαίου της δεκαετίας του 1960 και του 1970, η Κίνα, η Ινδία, η Λατινική Αμερική και πολλές χώρες της Μέσης Ανατολής αναμένεται να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους την επόμενη δεκαετία ή έτσι. Η ταλάντευση από το πετρέλαιο στο φυσικό αέριο ως καύσιμο για τις μεταφορές είναι ήδη εξαπλώνεται σε όλο τον αναπτυσσόμενο κόσμο από την Αργεντινή στο Πακιστάν. Κίνα υπήρξε ιδιαίτερα δραστήρια και έχει ήδη περισσότερα από 40.000 φορτηγά κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο. “Δεν υπάρχει αρκετό φυσικό αέριο και είναι αρκετά φθηνά και η τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη ότι για πρώτη φορά μπορούμε να μιλήσουμε σοβαρά για την εναλλαγή καυσίμων στον τομέα των μεταφορών στο φυσικό αέριο, “δήλωσε ο Michael Webber, ο αναπληρωτής διευθυντής του Ινστιτούτου Ενέργειας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν. “Κι ενώ το πετρέλαιο εξακολουθεί να είναι κυρίαρχη, έχουμε επίσης τα βιοκαύσιμα και της ηλεκτρικής ενέργειας ως επιλογές, ώστε η μακραίωνη μονοπώλιο ότι το πετρέλαιο έχει γνωρίσει έχει αρχίσει να δείχνουν κάποια ρωγμές.
 Πηγή: New York Times 

Σχετικές δημοσιεύσεις