Τι είναι η σπιρουλίνα;

Η σπιρουλίνα είναι μια μικροσκοπική μπλε-πράσινη άλγη στο σχήμα σπιράλ. Βιολογικά, είναι ένας από τους παλαιότερους κατοίκους του πλανήτη. Η επιστημονική του ονομασία είναι Arthrospira Plantensis.

Εμφανίστηκε 3,6 δισεκατομμύρια χρόνια πριν, παρείχε μια εξελικτική γέφυρα μεταξύ των βακτηρίων και τα πράσινα φυτά. Αυτό το φυτό έχει το ίδιο νερό ανανεώνεται για δισεκατομμύρια χρόνια και έχει θρέψει πολλούς πολιτισμούς σε όλη την ιστορία, στην Αφρική, στη Μέση Ανατολή και στην Αμερική.

Φυτρώνει στην πλούσια σε ορυκτά αλκαλικές λίμνες που μπορεί να βρεθεί σε κάθε ήπειρο, συχνά κοντά σε ηφαίστεια. Οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις της σπιρουλίνας σήμερα μπορούν να βρεθούν στη λίμνη Texcoco στο Μεξικό, γύρω από τη λίμνη Τσαντ στην Κεντρική Αφρική και κατά μήκος του Great Rift Valley στην ανατολική Αφρική. Δεδομένου ότι άρχισε να χρησιμοποιείται στη δεκαετία του 1960, η σπιρουλίνα έχει δοκιμαστεί εκτενώς από επιστήμονες σε όλο τον κόσμο, και έχει βρεθεί να είναι το πιο ισχυρό και καλά ισορροπημένη πηγή διατροφής που υπάρχουν στον πλανήτη.
 
«Αφήστε τα τρόφιμα να είναι το φάρμακό σας και σας το φάρμακό σας το φαγητό σας» (Ιπποκράτης, 460-γ. 370 π.Χ.)

Η σπιρουλίνα είναι ένα σούπερ τρόφιμο, διότι η περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά του είναι πιο ισχυρή από ό, τι οποιαδήποτε άλλη τροφή. Πολλά από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας είναι συγκεντρωμένα στη σπιρουλίνα. Αποτελείται από τουλάχιστον 60% όλων των-φυτικές πρωτεΐνες, απαραίτητες βιταμίνες και φυτοσυστατικά όπως σπάνιο ουσιώδες λιπαρό οξύ GLA, σουλφολιπίδια, γλυκολιπίδια και πολυσακχαρίτες.

Είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό πολυβιταμινούχο μεταλλικό προϊόν. Η μοναδική συγκέντρωση χλωροφύλλης, φυκοκυανίνης, αντιοξειδωτικών όπως η Β-καροτίνη μας βοηθά να διατηρούμε μια καλή υγεία, ενισχύει το ανοσοποιητικό και έχει επίσης αντι-ιικές ιδιότητες.
Τα οφέλη από την κατανάλωσή της.

Σε ποιες ασθένειες ενδείκνυται;
Μελέτες δείχνουν ότι η σπιρουλίνα μπορεί να είναι μια αποτελεσματική στήριξη στη θεραπεία της αναιμίας, ιών και καρδιοαγγειακών παθήσεων, του διαβήτη, του υψηλού αιματολογικού σακχάρου, της υψηλής χοληστερόλης και άλλων.
Βοηθά η σπιρουλίνα το ανοσοποιητικό σύστημα;
Σε μελέτες, η σπιρουλίνα αποδείχθηκε ότι διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα, αυξάνει την αντοχή και προστατεύει από μολύνσεις ιών με ένα τελείως φυσικό τρόπο. Οι χρήστες σπιρουλίνας αναφέρουν ότι κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, υποφέρουν λιγότερο από γρίπη ή από τα κοινά κρυολογήματα.

Ενδείκνυται στις ολιγοθερμιδικές δίαιτες;
Η σπιρουλίνα συχνά χρησιμοποιείται ως φυσικό στήριγμα-βοηθητικό στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Οταν χρησιμοποιείτε σπιρουλίνα μισή ώρα πριν από ένα γεύμα, μαζί με ένα ποτήρι με μεγάλη ποσότητα νερού, θα λάβετε όλες τις σημαντικές θρεπτικές ουσίες σε μία συγκεντρωμένη μορφή, με μόνο μερικές θερμίδες (μία ταμπλέτα περιέχει μία μόνο θερμίδα). Ετσι, πεινάτε λιγότερο και τρώτε λιγότερο και δεν αισθάνεστε κουρασμένοι και άτονοι.

Αποτελεί συμπλήρωμα διατροφής για εργαζόμενους, αθλητές και παιδιά;
Θαυματουργή και στο… σεξ
Κάνει καλό στο σεξ; Στον άνδρα ή τη γυναίκα ή και στους δύο;
Η σπιρουλίνα παρέχει περισσότερη ενέργεια, τόνωση και ταχύτερη αποκατάσταση, σε κάθε περίπτωση, και για τα δύο φύλα!

Έχετε βουλιμία;

H σπιρουλίνα είναι ένα βότανο και ενδείκνυται για όσους συνηθίζουν να καταφεύγουν στο φαγητό, όταν δεν έχουν καλή διάθεση. Θα τη βρείτε σε μορφή σκόνης.

Δοσολογία : Διαλύετε 1-2 κουταλάκια του γλυκού σκόνη σπιρουλίνας σε 1 ποτήρι νερό ή σε 1 ποτήρι φρέσκο χυμό (π.χ. γκρέιπφρουτ). Αποφύγετε το ρόφημα, επειδή η σπιρουλίνα δεν έχει ευχάριστη γεύση.
Tip : H σπιρουλίνα διατίθεται και σε κάψουλες.

Σχετικές δημοσιεύσεις