ΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ   

 

Μέλος της "ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ" (Όμιλος Προστασίας & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων)

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018
12:52:15

 

 

 

Ζήστε μια ζωή χωρίς ΤΣΙΓΑΡΟ!

Συνήθως καπνίζω όταν νιώθω νευρικότητα, άγχος ή θυμό.
Τι να κάνω για να το διαχειριστώ;

 

Είναι πολύ σημαντικό να σκεφτείτε ότι πρέπει να μάθετε να αντιμετωπίζετε το άγχος με τρόπους πιο λειτουργικούς. Να είστε σίγουρος/η ό π το άναμμα του τσιγάρου δεν θα σας λύσει κανένα πρόβλημα.
Προσπαθήστε να καταλάβετε ποιες καταστάσεις σος προκαλούν άγχος και πολεμήστε τo πρόβλημα στη ρίζα του. Εν τω μεταξύ ψάξτε να βρείτε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε to άγχος. Μάθετε να αντιδράτε χωρίς να νευριάζετε, θέλετε να λειτουργείτε με ηρεμία. Φανταστείτε μια δύσκολη κατάσταση στην οποία εσείς συνήθως αισθάνεστε αγχωμένος/η. Τώρα σκεφτείτε ποια εναλλακτική συμπεριφορά (αντί του καπνίσματος). Σκεφτείτε, φτιάχνοντας νοητές εικόνες, βήμα προς βήμα τη συμπεριφορά αυτήν και μετέπειτα κάντε την πράξη. Εστιάστε στο αποτελέσματα!
Χαλαρώστε και προγραμματίστε δραστηριότητες που σας ευχαριστούν. Ακούστε μουσική, μιλήστε με κάποιον, ακολουθήστε μια δραστηριότητα που σας αρέσει, διαβάστε κάτι που σας ενδιαφέρει πολύ. Κινηθείτε και γυμναστείτε περισσότερο. Είναι πολλά τα οφέλη που θα αποκομίσετε από τέτοιες δραστηριότητες. Σκεφτείτε τις δυσκολίες και τους φόβους σας με κάποιον δικό σας. Μοιράστε καλύτερα τον χρόνο σας, ώστε να υπάρχουν χρονικά διαστήματα μέσα στην εβδομάδα που να σας επιτρέπεται να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας με όποιον τρόπο εσείς επιθυμείτε.

 

Μέλος της "ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ" (Όμιλος Προστασίας & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων)

Back to top
Go to bottom