ΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ   

 

Μέλος της "ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ" (Όμιλος Προστασίας & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων)

Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017
08:27:57

 

 

 

Ξέρετε ποιες είναι οι 7 κακές συνήθειες που μας κρατούν ξύπνιους τα βράδια

Ακούμε τους φίλους μας να παραπονιούνται πως δεν κοιμήθηκαν καλά το βράδυ,

ή «περνάμε δύσκολα βράδια» και μείς οι ίδιοι αφού κάποιες συνήθειές μας δεν μας αφήνουν να χαλαρώσουμε στην αγκαλιά του Μορφέα. Σίγουρα κάνουμε κάποια λάθη που αν τα γνωρίζαμε θα κάναμε την ζωή μας πιο εύκολη και θα είχαμε ένα ήρεμο ύπνο.

•     Μια ωραία ταινία ή το αγαπημένο σας σήριαλ στην τηλεόραση μπορεί να γεμίζει την ώρα σας ευχάριστα ή με αγωνία, όμως  ανάλογα με το περιεχόμενό της πολλές φορές συνεχίσει «Τη δράση» της και στον ύπνο σας… Και σας κρατά άυπνους…

•    Μια που φάγατε καλά, είδατε το έργο σας στην τηλεόραση και δεν σας πιάνει ο ύπνος σκεπτόσαστε «και δεν ρίχνω μια ματιά στα e-mail μου». Λάθος!  Γιατί να αγχωθείς βραδιάτικα, άστα και κοιμήσου λίγο πιο ήρεμα και αύριο μέρα είναι. Άσε πια το face book βραδιάτικα, μην παρακολουθείς τις αναρτήσεις του πρώην σου από κάποια παραλία. Διάβασε καλύτερα ένα βιβλίο που ταξιδεύει τη σκέψη και θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς σαν πουλάκι.

•    Μην μετράτε προβατάκια για να σας πάρει ο ύπνος, αφήστε τις σκέψεις για το πρωί, ιδικά τις κακές σκέψεις και τα οικονομικά προβλήματα. Τα μισά του 500 πάντα ήταν το 250 ποτέ δεν θα αλλάξει όσο και να το ξαναμετράς. Άστο κάτω επί τέλους και ξεχάσου… Κοιμήσου, αφήσου στον Μορφέα!

•    Το μεζεδοπωλείο που επισκεφτήκατε με την παρέα σας έχει υπέροχα εδέσματα στον κατάλογο αλλά, δεν είναι φρόνιμο να τα δοκιμάσετε όλα γιατί θα χαλάσετε την σιλουέτα σας αλλά και τον ύπνο σας. Ένα γεμάτο στομάχι είναι βαρύ και κουρασμένο αυτό φυσικά δεν εγγυάται γλυκά και ήρεμα όνειρα. Υπάρχουν και αρνητικές διατροφικές συνήθειες που οφείλεις να εντοπίσεις μέσα από την ομάδα των υγιεινών και αθώων τροφών που καταναλώνεις και σε πειράζουν, για παράδειγμα την δυσανεξία σε φρούτα, σε γάλα ή στο γιαούρτι, ακόμα και κάθε γεύμα μικρό ή μεγάλο μετά τις 9 το βράδυ που μπορεί να σε ενοχλεί.

•    Βρίσκεσαι με καλή παρέα και χαλαρώνεις με ένα ποτάκι σε ένα μπαράκι… Ωραία! Δεν θα καλοκοιμηθείς αλλά τουλάχιστον θα έχεις διασκεδάσει. Αν όμως κάθεσαι μόνη στο σπίτι, άσε κάτω τα κρασάκια γιατί μόνο ταραχή θα σου προκαλέσουν και ας νομίζεις ότι ένα ποτηράκι θα σε χαλαρώσει για να πέσεις για ύπνο.

•    Άσε τα καβγαδάκια βραδιάτικα και την κρεβατομουρμούρα δεν είναι το βράδυ για να ξεκινάς τσακωμούς παντός τύπου, ζωντανούς, τηλεφωνικούς, διαδικτυακούς… Μην συγχύζεσαι, θα στριφογυρίζεις όλη την ώρα νύχτα μπλέκοντας σενάρια που θα σε αφήσουν άυπνη.


•    Τις βιταμίνες ξέχασέ τις! Οι κάψουλες βιταμινών είναι για κάποιον που εργάζεται σε για βραδινή βάρδια και προκαλούν υπερδιέγερση. Σε περίπτωση που τις λαμβάνεις και πας για ύπνο… ξέχνα τον ειδικά αν η λήψη τους γίνει με άδειο στομάχι μπορεί  να προκαλέσουν ακόμη και ναυτία. Από το να χάσεις τον ύπνο σου, πάρε τις απαραίτητες βιταμίνες σου την επομένη με το πρωινό σου.              


Τι ξέρουμε για τον Μορφέα;
Ο Μορφέας σύμφωνα με τη μυθολογία ήταν ένας από τους χίλιους γιους του Ύπνου. Το πέταγμα του ήταν αθόρυβο και έφτανε γρήγορα ως την άκρη της Γης. Κρατούσε στα χέρια του παπαρούνες και τις πετούσε πάνω στους ανθρώπους.  Καθώς κοιμούνταν οι άνθρωποι τους έστελνε γλυκά όνειρα σε αντίθεση με τους αδερφούς του Φάντασο και Φοβήτωρ που παρουσίασαν άψυχα αντικείμενα και ζώα, γι΄ αυτό κι όλοι προτιμούσαν το Μορφέα.

Μαρία Αλιμπέρτη Κατσάνη
Δημοσιογράφος
www.emvolos.gr

 

Μέλος της "ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ" (Όμιλος Προστασίας & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων)

Back to top
Go to bottom