Κεράσια – το φρούτο θαύμα

Γνωστές είναι οι διατροφικές ιδιότητες των κερασιών βεβαίως μιας και  περιέχουν βιταμίνη C η οποία είναι αντιοξειδωτική καθώς και φυτικές ίνες, χαμηλά λιπαρά και νάτριο χωρίς χοληστερόλη.

 

 

Συνιστώνται σε κάθε δίαιτα λόγω των λίγων θερμίδων τους.
Αλλά και από την ιατρική η εκτίμηση για τα κεράσια είναι παραπάνω από θετική.

Τα κεράσια λοιπόν δρουν κατά των καρδιαγγειακών νοσημάτων γιατί περιέχουν φλαβονοειδή και ανθοκυανίνη (προστατεύουν την καρδιά και από εγκεφαλικά) καθώς  και  αντιοξειδωτικά .

Καταπολεμούν τον Διαβήτη γιατί οι ανθοκυανίνες τους αυξάνουν την παραγωγή ινσουλίνης στον οργανισμό κατά 50%.

Περιέχουν την δραστική φυσική ορμόνη μελατονίνη σε αρκετή ποσότητα ώστε να καταπολεμά την αϋπνία.

Δρουν προληπτικά κατά του καρκίνου του πνεύμονα με τις φαινόλες τους, κατά της εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου και του πνεύμονα με τις φυτικές ίνες τους.

Μια μερίδα κεράσια (φλιτζάνι) περιέχει: 2 γραμ. πρωτεΐνες, 19 γραμ. σάκχαρα, 3 γραμ. φυτικές ίνες, 22 γραμ. υδατάνθρακες, 17 mg νάτριο, 260 mg κάλιο.

Σχετικές δημοσιεύσεις